مدیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: با بازگشت ۱۳ واحد تولیدی و صنعتی راکد به چرخه فعالیت، بالغ بر چهار هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در این استان احیا شد.

۴۵۰۰ فرصت شغلی با احیای واحد‌های راکد در زنجان ایجاد شد
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،محمدرضا یوسفی مدیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت:  در سه سال گذشته هیچ واحد تولیدی در استان زنجان تعطیل نشده است بلکه ۱۳ واحد تولیدی و صنعتی نیز با پی گیری‌های استان، به چرخه فعالیت بازگشته اند.

او با بیان اینکه برای تحقق شعار سال، تمرکز بر رونق تولید و نگاه ویژه به واحد‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی در دستور کار است، گفت: تقویت صنایع با فناوری‌های روز و دانش بنیان در اولویت توسعه قرار دارد.

یوسفی با بیان اینکه استان زنجان رتبه دوم بهبود فضای کسب و کار را در بین استان‌های کشور دارد، اظهار داشت: در زمان حاضر حدود ۴۰ درصد سرمایه گذاری‌های انجام شده در این استان، خارجی است.

او با بیان اینکه زنجان جزو استان‌های با کمترین نرخ بیکاری است، گفت: نرخ مشارکت اقتصادی نیز در استان، نسبت به میانگین کشوری از وضعیت مطلوبی برخوردار است و به بیش از ۵۰ درصد در مقایسه با میزان متوسط ۴۴ درصد کشور رسیده است.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.