رئیس قوه قضائیه:

حضور نیرو‌های مسلح ما برای منطقه امنیت آفرین است

رئیس قوه قضائیه در بوشهر گفت: امروز مردم منطقه هم با حضور نیرو‌های مسلح ما در برابر تجاوز‌های آمریکا احساس امنیت می‌کنند. حضور نیرو‌های ما برای منطقه امنیت آفرین است.

حضور نیرو‌های مسلح ما برای منطقه امنیت آفرین استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز در صبحگاه نیرو‌های مسلح در پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر در آستانه ۱۹ بهمن، روز بیعت نیروی هوایی با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: ۱۹ بهمن و بیعت همافران با امام خمینی (ره) جریان ساز و هویت ساز شد. این حرکت برای ایران بسیار غرورآفرین بود.

او افزود: در دوران انقلاب اسلامی نیرو‌های مسلح نشان دادند از مرز‌های آبی، خاکی و هوایی کشور مقتدرانه و عزت آفرین دفاع می‌کنند.

رئیسی گفت: خلیج فارس باید همیشه برای ایران امن بماند. آمریکایی‌ها اگر بخواهند دست به اعمالی بزنند که نشان از تهدید و اقدامات ناامن کننده برای منطقه باشد به دست نیرو‌های مسلح جای آن‌ها در قعر خلیج فارس خواهد بود.

او ادامه داد: امروز نیرو‌های ما از استقلال برخوردارند. امروز نیرو‌های مسلح  دست به اقداماتی خیره کننده زده اند. اقدامات دفاعی و امنیتی نیرو‌های مسلح اقتدارآفرین است که جلوه‌های آن زدن پهباد آمریکا و اقدام‌های صورت گرفته نسبت به حکومت خبیث انگلیس بود که آن‌ها را سر جای خودشان نشاندند.

رئیس دستگاه قضا گفت: چهره‌های ارزشمند ما که خون پاکشان به زمین ریخت برای ما خیلی خسارت بار بود آن‌ها به خدا پیوستند برای حاج قاسم شهادت مبارک بود، اما ما چهره‌های بزرگی را از دست دادیم.

او ادامه داد: اکنون اطمینان داریم که رویش‌ نیرو‌های مسلح، نیرو‌های جوان و ولایی و مردمی برای کشور خواهد بود.

رئیسی افزود: باید شاکر باشیم برای داشتن جوانان برومندی که سرمایه‌های عظیم ما و پشتوانه نظام هستند. مردم امنیت را از نیرو‌های مسلح می‌خواهند و قدردان این زحمات هستند که مرز‌های زمینی دریایی و هوایی را پاسداری می‌کنند.

او بیان کرد: امروز مردم منطقه هم با حضور نیرو‌های مسلح ما در برابر تجاوز‌های آمریکا احساس امنیت می‌کنند. حضور نیرو‌های ما برای منطقه امنیت آفرین است. آن‌ها اجازه نمی‌دهند آمریکا به امنیت ما دست اندازی کند و امنیت منطقه را به خطر بیندازد. اجازه نمی‌دهند آمریکایی‌ها خواب خوب و راحت داشته باشند. موشک باران پایگاه آمریکا در عراق جلوه‌ای از اقتدار نیرو‌های مسلح بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.