پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در بازی فردا هر نتیجه‌ای رقم بخورد از ارزش‌های استقلال کم نمی‌شود و هواداران در هر صورت باید پشت تیم باشند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان بازیکن و سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال درباره حضورش در اردوی این تیم پیش از شهرآورد پایتخت گفت: با فرهاد مجیدی تلفنی صحبت  کردم و با یکدیگر احوالپرسی کردیم که یک ضرب تصمیم گرفتم به اردو بیام و مسیرم هم به هتل محل اقامت تیم نزدیک بود. تیمی که از ۶ ،۷ سالگی با آن بزرگ شدم و لذت می‌برم که در استقلال پرورش یافتیم و به همه جا رسیدیم. یادم هست روز‌هایی که به استقلال آمدم فرهاد خیلی به من کمک کرد و اخلاقی دارم افرادی که به من محبت می‌کنند همیشه در ذهنم باقی می‌مانند و فکر می‌کنم کسانی که در حق من شیطنت کردند هم یادم برود که با من چه کار کردند.

منصوریان در ادامه گفت: وظیفه ام بود به اردو بیایم، زیرا تیمم را خیلی دوست دارم. خیلی از این بچه‌ها بازیکنان من بودند و فرهاد هم دوست من بوده است و ۲۵ سال با فرهاد رفیق هستم. از صمیم قلب برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.


بیشتر بخوانید: سرمربی اسبق و مدیران استقلال در اردوی آبی پوشان


پیشکسوت استقلال افزود: فرهاد ریسک بزرگی کرده و مسیر سختی را انتخاب کرده است و همه باید به او کمک کنیم. هواداران باید بدانند از جنس آبی ها بالای سر تیم ایستاده و مجیدی زخم خورده استقلال است. درد استقلال را فرهاد کشیده و او می‌داند تیم ما چه می‌خواهد و باید به او احترام گذاشت. اطرافیانش هم افراد خوبی هستند و جو تیم خوب است و بچه‌ها او را دوست دارند.

او بیان کرد: مسئولان باشگاه باید به فرهاد کمک کنند و امیدوارم دست او را خالی نگذارند و به یک باره شب نخوابند و صبح فرهاد مجیدی احساس کند که یار و یاوری ندارد. به فرهاد خسته نباشید می‌گویم و برای شروع در ۳ بازی ابتدایی فوق العاده بوده است. بهترین عملکردش برابر الریان بود. به امید خدا اگر بچه‌ها صحبت‌هایی که با آن‌ها می‌شود را تا ۵۰ درصد در زمین پیاده کنند فکر می‌کنم فردا روز سختی برای استقلال نباشد.

منصوریان گفت: هر چند فردا هر اتفاقی رخ دهد از ارزش‌های استقلال کم نمی‌کند. استقلال روز‌های بهتری را نسبت به سه ماه اخیر طی می‌کند. جدول را نگاه می‌کردم و گل خورده تیم کم بوده و بازی فردا برای استقلال نقطه عطف است و اگر  سر بلند بیرون بیاید زودتر به کورس قهرمانی می‌رسد، اما اگر اتفاقی جز برد و مساوی رخ دهد تیمی که من دیدم تیمی نیست که در لیگ عقب نشینی کند مگر اینکه دوستان ابراز علاقه کنند و پشت سر هم در فضای مجازی نظر بدهند. خدا را شکر همه کارشناس شدند. بهتر است هواداران حواس شان  را به کادر و تیم بدهند و این هوادار باید مقابل افرادی که با یک بغل پا و هل دادن به دنبال ضربه به استقلال هستند مقابله کنند.


بیشتر بخوانید: دربی پرسپولیس - استقلال/ آبی پوشان طلسم ۵۰ ساله را می‌شکنند؟


سرمربی سابق استقلال درباره بهترین تجربه اش از دربی گفت: بهترین دربی سال ۷۴ بهترین دربی بود که تیم پرسپولیس خیلی خوب بود و همه می‌گفتند اگر از این دربی رد شوم زندگی ام بهتر می‌شود. قبل دربی در سال ۷۴ دیدم همه صحبت از گل‌های زیاد پرسپولیس می‌کنند، اما ما برد شیرینی را کسب کردیم. دربی سالی که با امیر خان بازی را با نتیجه ۳ بر دو بردیم هم تجربه خوبی بود، البته من نتیجه را سه بر یک قبول دارم. فردا هر اتفاقی  افتاد هواداران باید پشت تیم بمانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار