رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی باعث شده تا نیاز به یکپارچگی و انسجام مردم بیش از پیش احساس شود .

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محسن دارابی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی باعث شده تا نیاز به یکپارچگی و انسجام مردم بیش از پیش احساس شود؛ بنابراین می‌طلبد ما با حفظ وحدت و حضور حداکثری خود در دو رویداد راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن و نیز انتخابات دوم اسفند ماه این انسجام را که چشم جهان به آن خیره شده، پربارتر کنیم تا دشمنان مایوس‌تر از گذشته شوند.

او به برنامه‌های سازمان در دهه مبارک فجر پرداخت و گفت : امسال همزمان با گرامی داشت چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ ۳۵ پروژه و طرح صنعتی با سرمایه گذاری ۱۳۷۰ میلیارد تومان و اشتغال ۲۵۸۰ نفر افتتاح و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

دارابی افزود: پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری در حوزه تولید از مهم‌ترین اولویت‌های کاری این سازمان در ۱۳ ماه حضورم بوده؛ که الحمدا... و با تلاش‌ها و پیگیری‌های بی وقفه همکاران، پروژه بیوایمپلنت که یک واحد تولیدی هایتک و دانش بنیان است در دهه مبارک فجر با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

رییس سازمان صمت افزود: طرح بیواتانول از دیگر پروژه‌های سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است که با سرمایه گذاری ۴۵۰ میلیارد تومان در سال ۹۹ آماده افتتاح و بهره برداری است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.