فرماندار میانه با اشاره به ترافیک سنگین تقاطع خیابان بانک ملی به طرف بازار که مردم را با مشکلات جدی مواجه نموده از اجرای طرح پیاده راه در این مسیر بعد از تعطیلات عید نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، مشایخی فرماندار میانه در جلسه شورای ترافیک شهرستان میانه با اشاره به ترافیک سنگین تقاطع خیابان بانک ملی به طرف بازار که مردم را با مشکلات جدی مواجه نموده، از اجرای طرح پیاده راه در این مسیر بعد از تعطیلات عید نوروز خبر داد.

 مشایخی با بیان اینکه طرح پیاده راه توسط مشاورین و کارشناسان امر بررسی و همه جوانب اجرای آن در نظر گرفته شده است افزود: این طرح آثار اقتصادی و تبعات اجتماعی مثبتی را در پی خواهد داشت.

او همچنین به اجرای تصمیمات اتخاذ شده در خصوص پارکبان‌ها با جدیت و اعمال قانون خبر داده،افزود: پارکبان‌ها مهمترین نیاز شهر جهت نظم بخشی، روان سازی ترافیک در هسته مرکزی شهر و کنترل ترافیک هستند.

مشایخی در ادامه با اشاره به تصمیمات استانی در خصوص خودرو‌های سنگین عبوری از جاده میانه به سمت تبریز، ممنوعیت عبور آن‌ها از این محور را تصمیم مقطعی عنوان نمود که در سال‌های قبل نیز انجام شده، اما راه چاره این نبوده و به نوعی پاک کردن صورت مساله است که در این خصوص باید برنامه ریزی کوتاه مدت و میان مدت انجام داد.

او لزوم تکمیل و نصب علائم، چراغ‌ها و سه خطه کردن برخی مقاطع در جاده میانه و رفع نقاط حادثه خیز در این محور را سبب کاهش دغدغه و برخی مشکلات خواند و از مبادی استانی خواست تا با توجه به مستندات کارشناسی ارائه شده از سوی شهرستان به عملیاتی شدن این امور بپردازند.

فرماندار میانه در پایان خواستار رسیدگی بیش از پیش پلیس راهور و پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به حضور بموقع سر صحنه و یا کنترل ترافیک در روز‌های اوج ترافیک و همچنین محور‌های مواصلاتی در زمان‌های عادی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.