شریفی نژاد گفت: با افتتاح پروژه گازرسانی به منطقه دربند مهدیشهر، ۳۵۰ خانوار این منطقه از نعمت گاز لوله‌کشی طبیعی برخوردار شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا شریفی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در آئین افتتاح پروژه گازرسانی به منطقه گردشگری دربند در شهرستان مهدی‌شهر با اشاره به اینکه پروژه گازرسانی به منطقه دربند در شهرستان مهدیشهر از اقدامات مهم شرکت گاز استان سمنان است، گفت: با افتتاح این پروژه ۳۵۰ خانوار منطقه گردشگری دربند شهرستان مهدی‌شهر از نعمت گاز لوله‌کشی طبیعی برخوردار شدند.

او بابیان اینکه رعایت اصول پدافند غیرعامل در انجام این پروژه کاملاً در نظر گرفته‌شده است، افزود: در راستای اجرای این پروژه ۱۰ کیلومتر لوله‌گذاری انجام‌شده است و برای تکمیل این پروژه درمجموع نصب ۱۷۰ علمک در دستور کار شرکت گاز قرار دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰۰ درصد شهر‌های استان از نعمت گاز لوله‌کشی طبیعی برخوردار هستند، بیان کرد: گازرسانی به روستا‌های محروم در اولویت نخست این شرکت قرار دارد.

شریفی نژاد با تأکید بر اینکه هم‌اکنون ۹۰ درصد روستا‌های استان سمنان از گاز طبیعی برخوردار هستند، تصریح کرد: در طی شش سال گذشته ۹۵ روستای استان گاز کشی شده و برای پوشش ۱۰۰ درصدی روستا‌های محروم باید برنامه‌ریزی دقیق و عملیاتی تهیه شود.

او بابیان اینکه از سال ۹۲ تاکنون ۲۴ هزار علمک گاز در سطح استان سمنان نصب‌شده و یک هزار و ۲۵۰ کیلومتر نیز شبکه‌گذاری انجام‌شده است، تصریح کرد: ۷۰ درصد از مصرف گاز استان در بخش صنعت، ۲۴ درصد در بخش مصارف خانگی و شش درصد نیز به سایر بخش‌ها اختصاص دارد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار