موضوع اخراج نیرو‌های خارجی و نصب سامانه پدافند هوایی، از مهمترین محور‌های گفت‌وگو میان فرمانده نیرو‌های تروریست آمریکا در خاورمیانه و مقامات عراق بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه عراقی السومریه، یک منبع سیاسی امروز چهارشنبه اعلام کرد مسأله اخراج نیرو‌های خارجی و نصب سامانه پدافند هوایی، از مهمترین محورهای گفت‌وگوی روز گذشته ژنرال مک کنزی و مقامات بغداد بود.

این منبع به شبکه السومریه گفت: ژنرال مک کنزی، فرمانده نیرو‌های تروریست آمریکا در خاورمیانه (سنتکام) دیروز حامل پیام‌های متعددی به مقامات بغداد از جمله برهم صالح، رئیس جهور عراق بود و در گفت‌وگو‌های آنها، مسأله تصمیم پارلمان عراق برای اخراج نیرو‌های آمریکایی و خارجی بررسی و اعلام شد باید این مسأله با مقامات آمریکایی در واشنگتن مورد بررسی قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: آمریکایی‌ها روز گذشته رسما اعلام کردند تصمیم دفاعی برای حمایت از ۵ هزار سرباز آمریکایی حاضر در چندین پایگاه واقع درعراق با نصب سامانه پدافند هوایی که با موشک‌ها و تجاوز‌های هوایی مقابله می‌کند، گرفته اند.

گفتنی است ژنرال مک کنزی، بالاترین مقام آمریکایی است که پس از ترور سردار سلیمانی، فرمانده شهید سپاه قدس به عراق سفر کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
پس اخراج آمریکایی ها از عراق چه شد؟؟؟؟
مگر پارلمان عراق تصویب نکرده؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
امریکایی های تروریست منطقه را ترک خواهند کرد .
آخرین اخبار