رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه محل تجمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در شهر کرمانشاه میدان آزادی خواهد بود، گفت : راهپیمایی۲۲ بهمن در شهر کرمانشاه از ساعت ۹:۳۰ صبح این روز از دو مسیر چهارراه مدرس و سه راه ۲۲ بهمن به سمت میدان آزادی برگزار می‌شود.

او گفت : سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر کرمانشاه حجت الاسلام هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه خواهد بود.

سروری از سازمان‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی خواست تا برای خدمت رسانی مطلوب به مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن پای کار باشند و گفت: برای اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری دانش آموزان در مراسم راهپیمایی۲۲ بهمن برنامه ریزی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را مظهر وحدت و یکپارچگی ملت در برابر دشمنان عنوان کرد و افزود: این راهپیمایی در تمامی شهرستان‌های استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

سروری با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را از توطئه چینی برای ضربه زدن به نظام دلسرد خواهد کرد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.