مدیر آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان گفت: بازنشستگان و سالمندان شاغل در اداره آموزش و پرورش این شهرستان از معاینات پزشکی رایگان بهره مند شدند.

جانمراد داودی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امروز چهارشنبه، ۱۶ بهمن ۹۸ مدیریت آموزش و پرورش شهرستان این شهرستان با همکاری مرکز بهداشت و درمان اقدام به انجام معاینات پزشکی رایگان ویژه بازنشستگان و سالمندان شاغل در این اداره نمود.

او هدف از برگزاری معاینات دوره‌ای پرسنل اداری و بازنشستگان را آگاهی از وضعیت سلامتی پرسنل و پیشگیری از بروز بیماری‌های قلبی - عروقی و با محوریت بیماری فشارخون بالا عنوان کرد.

داودی با بیان اینکه حفظ سلامت پرسنل از اهمیت ویژه برخوردار است، اظهار داشت: اولویت ما در آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان در مرحله اول آگاهی از وضعیت سلامت همکاران است تا بر اساس نتایج حاصله همکاران ما بتوانند با درمان‌های مناسب از حوادث ناگوار مرتبط با فشار خون پیشگیری نمایند.

این مقام مسئول تصریح کرد: سلامتی همکاران ما اولویت نخست است و به همین خاطر از مدیریت بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان بخاطر همکاری بی شائبه با آموزش و پرورش تقدیر و تشکر می‌نمایم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.