سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: خدمه پرواز بازگشت دانشجویان از چین به لحاظ آنکه لباس ایمنی و وسایل موردنیاز کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا را رعایت کرده بودند، نیازی به قرنطینه نداشتند.

خدمه پرواز بازگشت دانشجویان از چین به تهران، لباس ایمنی داشتندرضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قرنطینه کردن تیم خدمه پروازی چین به ایران، گفت: این پرواز شب گذشته برای بازگرداندن دانشجویان از چین به ایران انجام و به دلیل آنکه تمامی خدمه این هواپیما لباس ایمنی و وسایل موردنیاز برای کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا را رعایت کرده بودند بنابراین نیازی به قرنطینه نداشتند.

او افزود: این خدمه تماس مستقیمی با مسافران و دانشجویان این پرواز نداشتند و از خط قرنطینه این پرواز عبور نکرده بودند بنابراین نیازی به قرنطینه شدن نداشتند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری توضیح داد: این پرواز با نظارت مستقیم وزارت بهداشت انجام شده بود و تمامی اصول ایمنی از لحاظ شیوع ویروس کرونا رعایت شده بود.

جعفرزاده تأکید کرد: تمامی مسافران بلافاصله بعد از پرواز به دستور وزارت بهداشت وارد قرنطینه شدند اما خدمه به دلیل رعایت کردن تمامی اصول ایمنی و لباس ایمنی، نیازی به قرنطینه نداشتند.

گفتنی است شب گذشته شرکت هواپیمایی ماهان پروازی برای بازگرداندن دانشجویان از کشور چین به ایران انجام شده بود و اعلام کردند که خدمه این پرواز مانند سایر مسافران وارد قرنطینه نشدند که این موضوع باعث نگرانی مردم شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار