بسته خبر ورزشی ۱۶ بهمن ماه را در صفحه گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

خرمشاد رییس هیئت ووشو خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت:تیم ووشو پسران دانشگاه بیرجند در رقابت های دانشجویان منطقه ۹ کشور که در بخش ساندا یا همان مبارزه حضور پیدا کرد، موفق به کسب ۲ نشان طلا،یک نشان نقره و یک برنز شد.

او افزود: در این دوره از رقابت ها که از امروز پانزدهم بهمن ماه سال جاری به میزبانی تربت جام در حال برگزاری است ،مهدی شجاعی منش در وزن ۵۶ و احمدرضا شریفی در وزن ۷۰ کیلوگرم نشان طلا،بهنام سلگی نشان نقره و مهدی محمد نژاد نشان برنز به مربیگری محسن فلاحی نسب توانستد این عناوین را برای استان کسب کنند.

رییس هیئت ووشوی خراسان جنوبی گفت: نفرات برتری که توانستند عناوین اول را در این دوره از رقابت ها کسب کنند، به المپیاد کل دانشجویان دانشگاه های کشور راه پیدا کردند و تیم دانشگاه بیرجند در رده تیمی نیز سکوی سومی را کسب کرد.

رقابت های ووشو جام فجر بانوان استان نیز دز چهار رده سنی نونهالان،نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بیست و چهارم لغایت بیست و پنجم بهمن ماه سال جاری به میزبانی خانه ووشو شهرستان بیرجند برگزار خواهد شد .

مصاف نماینده فوتبال خراسان جنوبی در لیگ دسته سه کشور

قهوه چی رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: تیم فوتبال مرکز آموزشی ۰۴ بیرجند نماینده استان در مرحله دوم لیگ دسته ۳ فوتبال کشور از هفته نهم این دوره از مسابقات به مربیگری محمدرضا سمیعیان عصر فردا هیفدهم بهمن ماه سال جاری به مصاف حریف خود خواهدرفت.

او افزود: شاگردان محمدرضا سمیعیان در تیم مرکز آموزشی ۰۴ امام رضا بیرجند با تیم مهاجر نوین مشهد که از ساعت ۱۴ به میزبانی شهر مشهدگزار خواهدشد، مصاف خواهند کرد.

رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی گفت: نماینده فوتبال خراسان جنوبی در مرحله دوم لیگ فوتبال دسته ۳ کشور در جدول این دوره از مسابقات تا این هفته با کسب ۳ برد،دو تساوی وسه باخت را تا کنون تجربه کرده است.

آغاز  رقابت های جام فجر فوتسال شهرستان بیرجند 

قهوه چی رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت:رقابت های فوتسال مردان شهرستان بیرجند گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور ۱۷ تیم در ۳ گروه چهار تیمی و یک گروه پنج تیمی از فردا هیفدهم بهمن ماه سال جاری استارت خواهد خورد.

وی افزود: در گروه یک این دوره از رقابت ها تیم های شهدای برانرود،وصال، شهید ناصر کریمی و ستاره ساز در گروه دوم تیم های ارتباطات زیرساخت، ضایعات صدیقی،گالری موسیقی افشار و عقاب در گروه سوم پدافند هوایی، خواروبار فروشی عبدالهی، رستوران برادران کریم و صنایع چوب علی نژاد ، در گروه پنجم این دوره از مسابقات تیم های شهدای امنیت، مود، اسباب بازی مهدی، خشکبار نخعی و مجتمع خدماتی رفاهی محراب مود با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار