اضافه شدن قابلیت‎‌های نظارتی جدید برای اولیا در Messenger Kids

شرکت فیسبوک به تازگی اعلام کرد که چند ویژگی نظارتی جدید به نرم افزار Messenger Kids اضافه شده است.

اضافه شدن قابلیت‎‌های نظارتی جدید برای اولیا در Messenger Kidsبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت فیسبوک به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان در سال ۲۰۱۱ نرم افزار Messenger را وارد بازار کرد تا از این طریق افراد بتوانند با دوستان خود در فیسبوک در ارتباط باشند. اما از آنجایی که محیط این نرم افزار برای کودکان مناسب نبود و خانواده‌های کودکان نگران استفاده فرزندانشان از این پیام رسان بودند؛ شرکت فیسبوک در سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفت پیام رسانی شبیه به Messenger و با نام Messenger Kids که صرفا برای کودکان طراحی شده است را وارد بازار کند تا از این طریق خانواده‌ها بتوانند روی عملکرد فرزندان خود نظارت داشته باشند.

اما فیسبوک امروز خبر از اضافه شدن چند مورد جدید به این برنامه داد که به وسیله این موارد خانواده‌ها می‌توانند کنترل بسیار بیشتری نسبت به گذشته به کار فرزندان خود داشته باشند؛ لازم به ذکر است که این موارد جدید بیشتر به برای کودکان زیر ۱۳ سال مناسب خواهد بود و فیسبوک استفاده آن برای نوجوانان را توصیه نمی‌کند.

اضافه شدن قابلیت‎‌های نظارتی جدید برای اولیا در Messenger Kids

طبق اعلام یکی از مدیران فیسبوک، از این پس چند قابلیت جدید در داشبورد نرم افزار Messenger Kids به اولیا نشان داده خواهد شد که در هر دو نسخه iOS و اندروید در دسترس کاربران قرار خواهد داشت. یکی از قابلیت‌ها به مخاطبان و سابقه چت‌های کودک مربوط می‌‎شود که به این ترتیب اولیا می‌توانند به طور کامل این دو مورد را مشاهده کنند. همچنین خانواده‌ها می‌توانند تصاویر و فیلم‌های دریافت شده روی گوشی کودک خود را نیز حذف کنند.


بیشتر بخوانید: راهنمای خرید مقرون به صرفه‌ترین رایانه گیمینگ موجود در بازار


فیسبوک همچنین این به خانواده‌ها این امکان را داده است تا متوجه شوند که فرزند آن‌ها چه کسانی را مسدود کرده‌اند؛ علاوه بر این خانواده‌ها می‌توانند دستگاه‌های متصل به حساب کاربری فرزند خود را مشاهده و درصورت لزوم دسترسی آن‌ها به حساب کودک خود را مسدود کنند. این قابلیت‌ها هم اکنون در دسترس خانواده‌ها قرار دارد و کافی است خانواده‌ها نرم افزار کنترل Messenger Kids را بروزرسانی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار