آیت الله نوری همدانی گفت: همه باید در روز ۲۲ بهمن با شور و اشتیاق به میدان بیایند و پشتیبانی خود از نظام و اسلام را به جهانیان نشان دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت الله نوری همدانی با اشاره به اهمیت حضور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن گفت: همه باید در روز ۲۲ بهمن با شور و اشتیاق به میدان بیایند و پشتیبانی خود از نظام و اسلام را به جهانیان نشان دهد.

آیت الله نوری همدانی با قرائت آیه شریفه (ان تنصروا ینصرکم و یثبت اقدامکم) گفت: مردم ایران اسلامی باید با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن اتحاد خود و عظمت اسلام را جلوه گر شوند.

مرجع تقلیدشیعیان با بیان اینکه ۴۱ سال از آغاز نظام اسلامی گذشته است،تصریح کرد: با گذشت این سال‌ها و به واسطه پیشرفت‌های چشمگیری که در عرصه‌های مختلف فکری، فرهنگی، دانشگاهی و اسلامی به وجود آمده قدر و عظمت نظام اسلامی بیشتر جلوه گر می‌شود.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه نظام ما، نظام ولایی و قرآنی است یادآورشد: در تمام این سال‌ها پیشرفت‌های زیادی حاصل شده و اگر نواقصی وجود دارد مربوط به معیشت مردم است، اما ۲۲ بهمن فرصتی برای نشان دادن عظمت و عزت نظام اسلامی است.

مرجع تقلید شیعیان به صف آرایی دشمنان در برابر کشورمان پرداخت وتصریح کرد: ۲۲ بهمن وحدت، فکر و فرهنگ‌ها را به دشمنان نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار