برنامه زنده افق روشن با حضور حجت‌الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با موضوع وقف و انقلاب امشب ۱۶ بهمن‌ماه از سیمای مازندران پخش خواهد شد.

صاحب نجفی مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت و گو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  از پخش برنامه زنده افق روشن با حضور حجت‌الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با موضوع وقف و انقلاب خبر داد و گفت: این برنامه امشب ۱۶ بهمن‌ماه همزمان با پنجمین روز دهه مبارک فجر ساعت ۱۹:۵۰ از سیمای مازندران  پخش خواهد شد.

او با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر و احیای موقوفات استان پس از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: وقف در طول تاریخ تحت تأثیر عوامل گوناگون مانند تغییر و تحولات سیاسی، اجتماعی و مذهبی دچار دگرگونی شده است که در زمان پهلوی بسیاری از موقوفات استان فروخته شده و یا مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته شده بود.

نجفی گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موقوفات کشور احیا شده و به اصل وقفیت بازگشتند که امروز شاهد تحولات عظیمی در این حوزه هستیم و اجرای متعدد نیات موقوفات در راستای نیت‌های واقفین خیراندیش صورت می‌گیرد.

او افزود: با توجه به اینکه موقوفات  مازندران پس از پیروزی انقلاب اسلامی احیا شد و امروز مازندرانی‌های بسیاری از آثار و برکات عواید این موقوفات بهره‌مند می‌شوند ضروری است این دستاورد‌های بزرگ در ایام الله فجر به مردم بیان شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در این برنامه حجت الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به بیان دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه پس از پیروزی انقلاب اسلامی خواهد پرداخت.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار