بخشدار جزیره هرمز گفت: فعالیت ساخت سایت پرورش ماهی در ساحل شرقی این جزیره به دلیل نداشتن مجوز ساخت متوقف شده است.

سید مجدالدین حسینی، بخشدار جزیره هرمز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،گفت: فعالیت ساخت سایت پرورش ماهی در ساحل شرقی این جزیره به دلیل نداشتن مجوز ساخت از امروز متوقف شده است.

حسینی افزود: یک فرد سرمایه گذار بدون اخذ مجوز از حدود یک ماه پیش اقدام به ساخت سایت پرورش ماهی در ساحل شرقی جزیره هرمز کرد که همان زمان بخشداری مانع از فعالیت این سرمایه گذار شد.

او افزود: متاسفانه این شخص پس از چند روز بار دیگر بدون اخذ مجوز شروع به ادامه عملیات ساخت کرد، که پس از هماهنگی با نیروی انتظامی از امروز فعالیت این سایت متوقف شده است.

بخشدار جزیره هرمز گفت: زمینی که این سرمایه گذار برای ایجاد سایت پرورش ماهی انتخاب کرده حدود ۱۱ هزار ۳۰۰ متر مربع مساحت دارد و در خارج از حریم شهری و در ساحل شرقی این جزیره قرار دارد.


بیشتر بخوانید: مُهر توقف بر پرونده ساخت سایت های پرورش میگو در کنار گنبد نمکی قشم


حسینی افزود: تا زمانی که این سرمایه گذار مجوز‌های قانونی را از دستگاه‌های مربوطه اخذ نکند اجازه ادامه فعالیت ساخت را نخواهد داشت.

او گفت: دستگاه‌های مربوطه از جمله محیط زیست و شیلات باید این موضوع را بررسی کنند.

از روز‌های گذشته اخباری در خصوص زمین خواری در جزیره هرمز و ایجاد سایت پرورش ماهی بدون مجوز و آسیب به محیط زیست این منطقه در فضای مجازی منتشر شده است که باید منتظر بود و دید سرانجام این موضوع با ورود دستگاه‌های متولی امر به کجا خواهد رسید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.