مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مهم‌ترین حوادث چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق قطعات داخل خودرو با ۸ فقره سرقت در بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ شجاعی گفت: با هماهنگی قضایی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او افزود:در بازجویی به عمل آمده از متهم که دارای سایقه سرقت در این شهرستان نیز بوده این فرد به ۸ فقره سرقت قطعات داخل خودرو اعتراف کرد.

دستگیری ۶ سارق حرفه‌ای در کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی کرانی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت: در جهت پاسخگویی به مطالبات مردمی و تامین نظم و امنیت شهرستان کلاردشت، ماموران انتظامی این فرماندهی روز گذشته موفق به کشف ۱۱ فقره سرقت منزل و دستگیری ۶ سارق حرفه‌ای شدند.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با انجام گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی ۶ سارق حرفه‌ای شدند.

سرهنگ قاسم عزیزی گفت: با هماهنگی قضائی، متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در بازجویی به عمل آمده به ۱۱ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد.

او افزود: در این پرونده یک دستگاه خودرو توقیف و یک مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد و تلاش برای کشف سایر اموال مسروقه نیز همچنان ادامه دارد.

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، پلیس امنیت عمومی با همکاری پلیس آگاهی این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی در یکی از محور‌های جنگلی به یک کارگاه دپوی چوب مشکوک شدند.

او افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه موفق شدند، قاچاقچی چوب را شناسایی و دستگیر کنند و در بازرسی ازکارگاه دپوی چوب ۳ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کنند.

داداش تبار گفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۷ فقره سرقت در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی، سارق سابقه دار را در سطح حوزه استحفاظی شناسایی و با از هماهنگی قضائی این فرد را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ زارع گفت: سارق دستگیر شده در بازجویی پلیس تاکنون به ۷ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.