مشاور فرمانده کل سپاه در یادواره ۱۲۸ شهید ورزشکار منطقه ۳ مازندران در قائم شهر، گفت: ولایت فقیه برگ برنده انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سردار آجرلو مشاور فرمانده کل  سپاه پاسدران در یادواره ۱۲۸ شهید ورزشکار منطقه ۳ مازندران از شهرستان‌های قائم شهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی که در حسینیه عاشقان ثارالله قائم شهر برگزار شد، ولایت فقیه را برگ برنده انقلاب اسلامی دانست که در امتداد ولایت اولیاء الهی بمنزله تکیه گاه مسلمانان و آزادیخواهان جهان تمام توطئه‌ها و طرح‌ها شیطانی دشمنان و فتنه‌های داخلی را با تدبیر خنثی و نام کام کرد.

او وجود قهرمانان ارزشی ورزش ایران در عرصه‌های جهانی را یک ظرفیت و پشتوانه عظیم نظام جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نامشروع خواندن رژیم صهونیستی در عدم رویارویی و دوری ازرقابت با ورزشکاران صهونیستی از افتخارات ایران اسلامی است که ورزشکاران ما بعنوان سفیران انقلاب اسلامی نقش ماندگار و جاودانه درصیانت از انقلاب اسلامی دارند.

در این مراسم ضمن نوحه سرائی یکی از مداحان در مقام شهدا با اهداء تندیس از قهرمان ورزشکارمتعهد و ارزشی این شهر‌ها تجلیل شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار