فرماندار اشتهارد گفت: اجرای ۵۴ طرح صنعتی در ایام مبارکه فجر بیش از ۱۰۰۰ فرصت شغلی در شهرستان اشتهارد ایجاد می کند.

بیش از هزار فرصت شغلی در انتظار جوانان اشتهاردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، کردی، فرماندار اشتهارد گفت: ۵۴ طرح صنعتی و کشاورزی که با اعتباری بالغ بر ۴۱۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده با آغاز به کار و بهره برداری بیش از ۱۰۰۰ فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

او افزود: در مجموع تعداد ۷۶ پروژه عمرانی دولتی و خصوصی در شهر و روستا و بخش‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی، در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار اشتهارد گغت: پروژه‌های دولتی شامل، اجرای طرح‌های هادی، فیبر نوری، سالن‌های ورزشی، روکش وترمیم آسفالت معابر عمومی درون و برون شهری و روستایی، آبیاری تحت فشار، برق رسانی، تجهیز چاه‌های آب و... با اعتباری بالغ بر چهل وپنج میلیارد و هفتصد میلیون تومان در این ایام به بهره برداری خواهند رسید.

او افزود:کلنگ زنی ۴۱  طرح در شهرک‌های صنعتی کوثر و اشتهارد هم در نظر گرفته شده که اعتبار آن در مجموع مبلغ هشتصد و پنج میلیارد تومان است.

کردی در پایان گفت: این طرح‌ها شامل راه اندازی و ایجاد واحده‌های صنعتی است که عمدتا در زمینه صنایع پاک با کمترین آلایندگی فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.