سونی، قابلیت ریموت پلی پلی‌استیشن ۴ را گسترش می‌دهد

به نظر می‌رسد سونی به دنبال آن است تا حالت ریموت پلی را به دستگاه‌های جدیدی مانند اپل TV و نینتندو سوئیچ بیاورد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با آغاز سال ۲۰۲۰، بیش از هر زمان دیگری به معرفی و عرضه پلی‌استیشن ۵ نزدیک هستیم و بر اساس پیش‌بینی بسیاری از کارشناسان، سونی طی سال جاری، نسل بعدی کنسول‌های خود را معرفی خواهد کرد. رقیب اصلی شرکت سونی، یعنی مایکروسافت چندی پیش در مراسم The Game Awords، از اطلاعات اولیه کنسول ایکس‌باکس ایکس رونمایی کرد. بر اساس شواهد هر دو شرکت آماده می‌شوند تا نسخه‌های نهایی نسل بعدی کنسول‌های خود را تولید کنند و با اضافه کردن ویژگی‌های جدید و جذاب، سعی در بهبود تجریبه گیمینگ کاربران داشته باشند.

در همین مورد شایعات و اخبار زیادی از ویژگی‌های جدید هر دو کنسول شنیده می‌شود، یکی از جدیدترین اطلاعاتی در مورد افزایش قابلیت و کاربرد‌های ویژگی ریموت پلی در پلی‌استیشن ۴ است، به نظر می‌رسد سونی به دنبال افزایش قابلیت‌های این ویژگی بوده و می‌خواهد کارکرد‌های آن را در کنسول پلی‌استیشن ۴ افزایش دهد. احتمالا این طرح برای بررسی بازخورد‌ها در مورد قابلیت‌های جدید ریموت پلی بوده تا نسخه کامل‌تر آن در پلی‌استیشن ۵ مورد استفاده قرار گیرد.

سونی، قابلیت ریموت پلی پلی‌استیشن ۴ را گسترش می‌دهد

طی فاش شدن یک نظرسنجی از طرف شرکت سونی که البته هنوز به صورت رسمی این نظرسنجی در اختیار کاربران قرار نگرفته است، سونی نظر کاربران در مورد اتصال ریموت پلی به دستگاه‌های جدیدی مانند اپل‌تی‌وی، اندروید تی‌وی و حتی نینتندو سوئیچ می‌پرسد. دیگر سوالات این نظرسنجی نیز به احساس بازیکنان نسبت به اجرای بازی به صورت آفلاین و از راه دور، دسترسی به بازی‌های پلی‌استیشن ۱ و ۲ با ریموت پلی و مواردی از این دست می‌پردازد.

سونی، قابلیت ریموت پلی پلی‌استیشن ۴ را گسترش می‌دهد

با توجه به فاش شدن این نظرسنجی، به نظر می‌رسد سونی می‌خواهد قابلیت ریموت پلی را از پلی‌استیشن ویتا و پلی‌استیشن پرتابل به دیگر دستگاه‌ها بیاورد تا به این ترتیب بتوان به صورت استریم، در حالت‌های گسترده‌تری به بازی با پلی‌استیشن ۴ پرداخت. در این حالت با دردترس بودن هر نوع تلویزیون مجهر به اندروید تی‌وی، یا اپل تی‌وی یا حتی کنسول بازی نینتندو سوئیچ، می‌توان بازی‌های PS۴ را به صورت استریم و از راه دور انجام داد. گسترش این قابلیت به مقابل هسونی با سرویس‌های استریم جدیدی مانند گوگل استادیا کمک فراوانی می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.