مدیر  اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: وظیفه ما در ارتباط باگرامیداشت انقلاب اسلامی وظیفه خطیری است، و همه بایستی در راستای گرامیداشت این ایام گام برداریم.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مدیر  اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در میز خدمت امروز  به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر و در راستای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین آحاد جامعه و برنامه ریزی خدمت به مردم و پذیرش درخواست های مردمی برای رسیدگی به آن حضور یافت.

مساجد نقطه عظمت انقلاب هستند


معصومه حسنی خونسار، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: وظیفه ما در ارتباط باگرامیداشت انقلاب اسلامی وظیفه خطیری است، و همه بایستی در راستای گرامیداشت این ایام گام برداریم.

او افزود: مسجد نقطه عظمت انقلاب بوده، انقلاب از مسجد آغاز شد، حیات و استمرار پیدا کرده و بقای آن در مساجد است.

خونسار ضمن اعلام برنامه کتابخانه های عمومی و تشریح برخی از برنامه ها بیان کرد: ایام دهه مبارک فجر بایستی سعی کنیم ارتباط مراکز فرهنگی و دینی را با نظام، حفظ کنیم، خصوصا مساجد و کتابخانه ها به عنوان مراکز فرهنگی، همیشه نقش مهم و سرنوشت ساز و پررنگ در توسعه فرهنگی دارند، مساجد خط مقدم تصمیم گیری ها و مشارکت های مردمی و طرح و نظر بوده است.

حسنی خوانسار بیان کرد: ما مسئولین خادم شما مردم عزیز هستیم و این تریبون و میزها، میزخدمت محبت و همدلی به مردم شریف است.

او گفت: تعداد ۱۰۵ باب کتابخانه در استان کرمانشاه وجود دارد که این آمار قبل از انقلاب ۱۰ باب بوده است، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ۶۷۰۰ متر مربع فضای کتابخانه ای داشته ایم و این آمار در سالجاری ۴۲۹۲۸ متر مربع می باشد، تعداد منابع موجود در کتابخانه ۱۰۵۲۵۶۸ جلد کتاب است که این آمار قبل از انقلاب اسلامی ۳۸۰۰۰ جلد بوده است.

او بیان کرد: مردمی تمام نمازگزاران مسجد به صورت رایگان عضو کتابخانه های عمومی شدند و  با اهداء کتاب درخواست های مردمی جمع آوری شد.


انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.