فرماندار خاش گفت: ۴۰ پروژه مختلف همزمان با چهارمین روز از گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در بخش مرکزی این شهرستان افتتاح شد.

۴۰ پروژه در بخش مرکزی خاش افتتاح شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، صاحب گل صالحی فرماندار خاش اظهار داشت: برای اجرای این پروژه‌ها افزون‌بر ۵۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

او  بیان کرد: همچنین کلنگ‌ برقرسانی به ۱۶ روستای فاقد برق در بخش مرکزی خاش با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان با بهره‌مندی ۱۸۱ خانوار به زمین زده شد.

فرماندار خاش گفت: زمین چمن مصنوعی روستای«ترشاب» با اعتبار ۳۸۰ میلیون تومان و بهره‌مندی ۴۸۰ خانوار، مرکز خدمات جامع سلامت نجف آباد با بهره‌مندی ۲ هزار و ۸۶۷ خانوار با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان، ۷ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در اسماعیل آباد با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان، جایگاه پرورش مرغ گوشتی در اسماعیل آباد با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان یک واحد مسکونی محرومان توسط بنیاد مسکن به نمایندگی از ۳۰ واحد در بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان از طرح‌های مهم چهارمین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان بود.

خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار