ده‌ها طرح عمرانی خدماتی و آموزشی در چهارمین روز از دهه مبارک فجر در استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،ده‌ها طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی در چهارمین روز از دهه مبارک فجر در استان به بهره برداری رسید.

 ۲ طرح آبرسانی و تولیدی در شهرستان ملکان افتتاح شد.این طرح‌ها شامل کانال آبرسانی روستایی و کارخانه تولید سبد‌های سبک وسنگین است که در مجموع ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

۱۰ طرح عمرانی و خدماتی در شهر آبش احمد کلیبر با هزینه ۸۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.این طرح‌ها شامل آبرسانی روستایی، آسفالت ریزی معابر عمومی و احداث بلوار امام خمینی آبش احمد، بهسازی وشن ریزی راه روستایی، یادمان شهدای شهر آبش احمد، اصلاح خطوط برق و پست هوایی و نصب چراغ‌های فلزی بود.

۳ طرح عمرانی، آبرسانی و کشاورزی در شهرستان خداآفرین به بهره برداری رسید.این طرح‌ها شامل: مجتمع اداری، شبکه فرعی آبیاری کم فشار و تحت فشار و آب رسانی به شهر خمارلو بود که در مجموع برای اجرای آن‌ها ۱۱۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

۲ طرح عمرانی شهرداری عجب شیر هم با هزینه یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان افتتاح شد.این طرح‌ها شامل جدول گذاری بلوار شهداء و آسفالت سطح شهر بود.همچنین بسیج جامعه پزشکی عجب شیر ۱۵۰ نفر را به صورت رایگان ویزیت کردند.

در ورزقان هم زیرسازی و آسفالت راه روستایی و دو باب خانه محروم به همت بسیج سازندگی شهرستان در مجموع با هزینه ۱۳ میلیارد ریال افتتاح شد.

۵ طرح برق رسانی روستایی و احداث شبکه فشار ضعیف و روشنایی شهری نیز در هریس با هزینه ۱۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

در آذرشهر هم ۲ مدرسه سه کلاسه خیر ساز روستایی و سالن فنی هنرستان شهید رجایی با هزینه ۹ میلیارد ریال افتتاح شد.

بهره برداری از ۲ طرح عمرانی در شهر خوشه مهر بناب آغاز شد.این طرح‌ها شامل بلوار وردی و جدول گذاری و آسفالت ریزی خیابان امام حسین علیه السلام در مجموع با هزینه ۹ میلیارد ریال بود.

در چاراویماق هم ۱۲ طرح برق رسانی درحوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و کشاورزی در مجموع با هزینه ۲۶ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال افتتاح شد.

۷ طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی در بخش تیکمه داش بستان آباد با هزینه ۱۸۲ میلیارد تومان افتتاح شد.

طرح‌های مشترک شهرداری تیکمه داش و راهداری، بلوار شهید قاسم سلیمانی، واحد تولیدی چوپ راش، واحد تولیدی البسه یک بار مصرف بیمارستانی، واحد فیلتریگ محیط زیست کارخانه فولاد، افتتاح و تجهیز سه واحد آموزشی روستایی شش، یک و شش کلاسه و طرح‌های های دهیاری ۱۰ روستا از جمله این طرح‌ها بود.

در بخش ایلخچی شهرستان اسکو هم طرح هدایت آب‌های سطحی و زیر سازی، آسفالت و جدول کشی روستایی و طرح زهکشی ۲۲ میلیون متر مکعبی MD۳ دشت تبریز با هزینه ۵۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

۳ طرح آموزش و پرورش شامل سالن ژیمناستیک، اتاق شطرنج و نوسازی سالن غذاخوری با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در هنرستان نمونه امام حسین (علیه السلام) شهرستان مرند افتتاح شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار