۴۱ هنرمند معترض استرالیایی، کمپینی را برای جلب توجه مردم و مسئولان به بحران آب و هوا تشکیل دادند.

به گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،  یک گروه هنری متشکل از ۴۱ هنرمند معترض استرالیایی، کمپینی به راه انداختند تا توجه مردم و مسئولان را به بحران جاری آب و هوا و آتش سوزی بی سابقه و سراسری استرالیا جلب کنند و به پوشش ندادن رسانه‌ها و سکوت دولت استرالیا در مورد عواقب زیست محیطی این آتش سوزی گسترده اعتراض کنند.

کمپین هنرمندان معترض استرالیایی برای بحران آب و هوا

این جنبش هنری در ۳ شهر بزرگ استرالیا یعنی سیدنی، ملبورن و بریزبن با نصب پوستر‌های دارای پیام‌های هشدار دهنده فعالیت می‌کنند و تاکنون ۷۸ پوستر تبلیغاتی در مکان‌های عمومی سطح شهر توسط ۲۰ فرد داوطلب نصب شده است.

این پوستر‌ها بحران فعلی آب و هوا که باعث خشکسالی ویرانگر و آتش سوزی‌های بی سابقه‌ای در قاره استرالیا شده است را به نمایش می‌گذارند و طیف وسیعی از موضوعات از جمله صنعت سوخت‌های فسیلی، شجاعت آتش نشانان استرالیایی و نابودی گیاهان و جانوران بی نظیر استرالیایی را پوشش می‌دهد و قصد دارد تا مخاطب را به فکر کردن درباره این بحران عظیم وا دارد.

کمپین هنرمندان معترض استرالیایی برای بحران آب و هوا

روی هر یک از این پوستر‌ها بارکدی وجود دارد که نشان می‌دهد مستقیما با بیش از ۳۰ موسسه خیریه در ارتباط هستند و اطلاعات مربوط به فعالیت این شرکت‌ها در اختیار افرادی است که می‌خواهند به این موسسات کمک کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار