مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب استان یزد امسال برای اولین بار در دو بخش تخصصی و عمومی ویژه کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد در گفت و گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب استان یزد امسال برای اولین بار در دو بخش تخصصی و عمومی با عنوان کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

او افزود: رویکرد نمایشگاه امسال زیر ساختی است که بر همین اساس نمایشگاه استانی کتاب را به سمت کودکان و نوجوانان سوق دادیم.

جوادیان زاده در ادامه به کم شدن غرفه‌های امسال نمایشگاه کتاب نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به کمبود ناشر در حوزه کودک و نوجوان، نمایشگاه امسال با ظرفیت ۲۶۰ غرفه ویژه کتاب‌های کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد عنوان کرد: کتاب‌های نمایشگاه امسال در دو بخش کتاب‌های کودک و نوجوان و کتاب‌های عمومی با تخفیف ۳۰ درصد در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

او با اشاره به اینکه استان یزد امسال عنوان پایتختی کتاب را در برداشت، یادآور شد: نمایشگاه کتاب استان یزد اهمیت به سزایی دارد و در همین راستا هم باید مورد نظر تمامی دستگاه‌های استان قرار گیرد.

دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب از ۲۳ تا ۲۹ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.