رئیس ستاد انتخابات البرز گفت: تعرفه‌ها و اقلام مورد نیاز انتخابات مجلس در چند روز آینده توزیع خواهد شد.

فردی، رئیس ستاد انتخابات البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: همه تعرفه‌ها و اقلام مورد نیاز انتخابات مجلس در اختیار استان قرار گرفت و تا چند روز آینده بین شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

او با بیان این که ۲ مرکز حوزه انتخابیه و ۱۱ حوزه فرعی در البرز وجود دارد، افزود: ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در البرز پیش بینی شده است ۲۳ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی و نظارتی برگزاری انتخابات همکاری می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز با بیان این که ۳۷۹ نفر در روز ثبت نام برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند، گفت: تا کنون پس از بررسی شورای نگهبان ۱۲۹ نفر در دو حوزه استان تأیید شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به استقرار هزار و ۲۰۰ شعبه اخذ رأی در استان البرز، افزود: یک شعبه برای اقلیت‌های دینی در فردیس و هزار و ۶ شعبه شهری و ۱۹۴ شعبه روستایی در استان مستقر می‌شود.

فردی با اشاره به افزایش ۶ درصدی شعب اخذ رأی، گفت: ۹۰۹ شعبه اخد رأی در حوزه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا مستقر می‌شود که ۷۵ درصد شعبات اخذ رأی استان را شامل می‌شود.

او افزود: معادل ۲۵ درصد و حدود ۲۹۱ شعبه اخذ رأی استان نیز در حوزه انتخابیه شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان مستقر می‌شوند.

رئیس ستاد انتخابات البرز گفت: آمادگی کافی و لازم برای برگزاری انتخابات در استان وجود دارد.

انتهای پیام/خ.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.