پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بازی دربی باید به گونه‌ای باشد که جنجال در آن وجود داشته و هواداران از آن لذت ببرند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز رهبری فر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره‌ی شهرآورد حساس روز پنجشنبه ۲ تیم پرسپولیس و استقلال بیان کرد: همه لذت فوتبال برگزاری دربی است. آرزو می کنیم بازی خیلی خوبی را شاهد باشیم. بر خلاف نظر خیلی از دوستان به نظر من در کنار بازی خوب و زیبا، دربی باید کمی جنجالی هم باشد.

او در اداکه افزود: باید بین بازی دربی و بازی‌های دیگر لیگ، تفاوت محسوسی باشد. حتی باید در بازی دربی، دعوا، حاشیه، کارت قرمز و حتی زد و خورد باشد.

ملی پوش سابق تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به اینکه تمام معادلات را با اظهار نظر جنجالی اش بهم می‌ریزد گفت: منظور من این است که دربی باید معنی واقعی خود را داشته باشد یعنی لذت بخش باشد تا اصحاب رسانه و اهالی فوتبال بتوانند درباره‌ی آن صحبت کنند. درباره‌ی اتفاقات بازی و داوری تحلیل و بررسی کنند. اینکه دربی تمام شود و هر ۱۱ نفر از هر ۲ تیم حتی بهم نخورند و در نهایت نتیجه مساوی جذابیتی ندارد.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: زمان ما دعوا بر سر این بود که کدام یک از بازیکنان کارت زرد اول را می‌گیرد، اگر دومین نفر کارت زرد می‌گرفتیم به نوعی بازی را باخته بودیم. در بازی دربی تعصب بالایی داشتیم که سر کارت گرفتن بیش از گل زدن چالش داشتیم.


بیشتر بخوانید: علی پروین: پرسپولیس دربی را می‌برد/ نبود دیاباته تاثیر چندانی روی روند بازی ندارد


رهبری فر شرایط ۲ تیم را خوب ارزیابی کرد و گفت: استقلال سه بازی متوالی داخلی و آسیایی را با برد پشت سر گذاشته است و خوب بازی می‌کند. پرسپولیس هم به خوبی بازی می‌کند و با آمدن یحیی گل محمدی، روح تازه‌ای در باشگاه پرسپولیس و تیم دمیده شده است. در نهایت مانند همیشه امیدواریم بازی خوبی در پیش باشد. گل زیاد و جنجال داشته باشد. همین طور حاشیه‌های فراوان داشته باشد که اصحاب رسانه هم لذت ببرند.

رهبری فر اظهارات فراوان پیرامون عدم حضور دیاباته در دربی را اینگونه تصریح کرد: راستش نمی دانم دیاباته کدام بازیکن است! روز اولی که دیاباته را دیدم فکر کردم قرار است در تیم‌های بسکتبال بازی کند. فکر نمی کنم باشگاه‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس با نبود یک بازیکن ضعیف شوند، هر ۲ تیم فقط در خط حمله به نظرم کمی ضعف دارند. البته در تیم پرسپولیس تا زمانی که سیدجلال حسینی، کنعانی زادگان و شجاع نداشته را داریم مشکلی نیست. از شجاع نام می برم، چون روحش در این بازی همراه با هم تیمی‌ها است.

بهروز رهبری فر درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی شهرآورد بیان کرد: نتیجه بازی را ۴ بر یک به نفع پرسپولیس پیش بینی می کنم

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به مشکلاتی که در بلیت فروشی از طریق سایت وجود دارد بیان کرد: فکر می‌کنم اگر مردم به استادیوم بیایند و بلیت را از بازار سیاه بخرند، حداقل می‌توانند وارد استادیوم شوند و بازی را تماشا کنند. اگر انجام کاری به شیوه مدرن برایمان مقدور نیست، سنتی پیش برویم شاید راحت‌تر باشیم. بسیاری از هواداران را دیده ام که در سایت بلیت خریده بودند، ولی نتوانسته بودند وارد استادیوم  آزادی شوند و بازی را تماشا کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار