در چهارمین روز از دهه مبارک فجر ۳ طرح عمرانی و صنعتی با اعتبار بیش از ۵ میلیارد تومان در بخش جعفرآباد به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،در چهارمین روز از دهه مبارک فجر ۳ طرح عمرانی و صنعتی با اعتبار بیش از ۵ میلیارد تومان در بخش جعفریه به بهره برداری رسید.

یکی از این طرح‌ها پل آبرو رودخانه طغرود در محور قم- آوه بود که با هزینه ۴ میلیارد تومان امروز افتتاح شد،این پل به طول ۶۲ متر و عرض ۱۳ متر ظرف مدت ۱۸ ماه تکمیل و به بهره برداری رسید.

کارخانه تولید نان صنعتی شرکت مهرآور در ناحیه صنعتی طغرود طرح دیگری بود که امروز توسط استاندار افتتاح شد،برای این طرح ۱ میلیاردتومان هزینه شده که نیمی از سرمایه گذاری صورت گرفته در این طرح توسط صندوق کارآفرینی امید تامین شده که توانسته برای ۱۸ نفر اشتغال زایی کند.

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر ۳ طرح عمرانی و صنعتی با اعتبار بیش از ۵ میلیارد تومان در بخش جعفریه به بهره برداری رسید، امروز همچنین ساختمان اداری شهرداری جعفریه افتتاح شد.

این طرح که با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان بنا شده با زیربنای ۲۱۰ مترمربع و با هزینه ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری احداث و به بهره برداری رسید.

در ادامه این مراسم مدیران ارشد استان امروز از عملیات ساخت تقاطع غیرهمسطح قلعه سنگی در محور قم آوه و همچنین عملیات تکمیل قطعه چهارم این محور بازدید کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به اینکه عملیات ساخت تقاطع غیرهمسطح قلعه سنگی به طول ۳ کیلومتر از سال ۹۴ آغاز شده گفت: با پیشرفت بیش از ۷۰ درصدی و با تزریق منابع مالی این طرح اوایل سال آینده به طور کامل به بهره برداری میرسد.

صبوری در ادامه به روند تکمیل قطعه چهارم محور قم آوه اشاره کرد و افزود: این طرح به طول ۴ کیلومتر از ابتدای سال جاری آغاز و با ۱۰/۵ میلیارد تومان اعتبار تا پایان سال به بهره برداری میرسد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار