نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی به همت شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت در خراسان رضوی و با حضور بانوان مناطق سیل زده برگزار شد.

شرکت بانوان مناطق سیل زده در نمایشگاه صنایع دستی مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آرزو حیدریان رئیس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی، گفت: این نمایشگاه با عنوان "زنان – اشتغال – سلامت " در سه سال گذشته فعالیت‌های هدفمندی با شعار حمایتی " توانمندسازی اقتصادی و فرهنگی " در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.

او ادامه داد: این نمایشگاه با هدف ایجاد انگیزه برای تداوم فعالیت در این عرصه و آگاهی از سلایق بازار مصرف از طریق ارتباط  با هنرمندان برگزار شده است.

رئیس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: این نمایشگاه با اختصاص دادن غرفه هایی به بانوان سیل زده مناطق شمال کشور و همچنین منطقه جنوب شرق کشور امکان حضورشان را در این نمایشگاه را فراهم کرده تا  علاوه برآرامش و سلامت جسم و روان، توانمندی‌های خود را معرفی کنند.

حیدریان افزود:  این نمایشگاه دارای۳۰ غرفه است که شامل  آثاری از هنرمندان برجسته بانوان کارآفرین استانهای خراسان ،سیل زدگان گلستان و سیستان و بلوچستان  در رشته های قلم زنی ، حکاکی ،روی فلز، منبت چوب ،معرق چوب ،عروسک سازی ، زیور آلات  ، سفال و سرامیک ، نقاشی وسراجی سنتی  فرش ، چرم و ...  است.

 

انتهای پیام//ی.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.