استاندار گیلان گفت: تحلیل گران سیاسی، انقلاب اسلامی ایران را به دلیل حضور اقشار مختلف مردم در پیدایش آن، از جمله انقلاب‌های کامل دنیا در قرن بیستم می‌دانند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان در مراسم افتتاح سالن چند منظوره طبقاتی تختی شهرستان لاهیجان که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: تحلیل گرانی که تحولات سیاسی دنیای معاصر را بررسی می‌کنند؛ انقلاب اسلامی ایران را به سبب حضور اقشار مختلف مردم در پیدایش آن، از جمله انقلاب‌های کامل دنیا در قرن بیستم می‌دانند.

او با بیان اینکه دهه فجر یادآور آغاز عزت ملت بزرگ ایران است، افزود: دولت تدبیر و امید به حضور، مشارکت و تاثیرگذاری جوانان در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، عمران و آبادانی کشور اعتقادی راسخ دارد.

استاندار گیلان، حضور موثر جوانان در خلق انقلاب اسلامی را یکی دیگر از شاخصه‌های بارز کشور ما عنوان کرد و گفت: جوانان همانگونه که در پاسداشت آرمان‌های انقلاب و تحقق دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی رکن اساسی و محوری بودند؛ به یقین در توسعه، شکوفایی و بالندگی ایران عزیز هم نقش آفرین هستند.

زارع افزود: تلاش خدمتگزاران بر این مبنا است تا مطالبات قانونی و به حق جوانان در بخش‌های گوناگون را به قدر توان، فراهم کنند.

استاندار گیلان، ابراز امیدواری کرد در مدت باقی مانده از دولت دوازدهم سایر طرح‌های نیمه تمام در حوزه ورزش و جوانان را به اتمام برسانیم که با همت و تلاش مضاعف قابل دسترس است.

ارسلان زارع گفت: با اهتمام دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی در دهه فجر امسال ۹۵۵ طرح عمرانی و طرح اقتصادی با اعتباری حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری شده که تقدیم مردم می‌شود.

او تصریح کرد: طرح ارزشمند سالن ورزشی چند منظوره لاهیجان نیز با دستور سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و پیگیری‌های اثربخش استانی و شهرستانی محقق شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

برچسب ها: استانداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.