حافظان قرآن کریم شهر قزوین در مراسمی در مسجد النبی قزوین تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نماینده ولی فقیه در استان در مراسم تجلیل از حافظان قرآن کریم شهر قزوین گفت: قرآن کریم دوای درد‌های انسان است و آن‌ها که ایمان داشته باشند به سعادت می‌رسند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: جامعه اگر قرآنی باشد به آرامش می‌رسد و جهان زمانی روی آرامش می‌بیند که انسان‌ها به حقایق قرآنی اهمیت دهند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: امروز به شدت نیاز داریم که آموزه‌های قرآنی در جامعه پیاده شود.

استاندار قزوین هم در این مراسم تاکید کرد: هر چقدر انس ما با قرآن بیشتر باشد و فرزندان خود را با آموزه‌های دینی و قرآنی تربیت کنیم به سعادت نزدیکتر می‌شویم.

جمالی پور افزود: پایه انقلاب بر اساس مردم و ایمان مردم بود و امروز باید قدردان ارزش‌های دینی خود از جمله قرآن باشیم و آن را چراغ راه زندگی خود قرار دهیم.

داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین دیگر سخنران این مراسم هم ترویج فرهنگ قرآنی را در اولویت برنامه‌های شورا و شهرداری قزوین دانست و گفت: امسال شهرداری بیش از ۹۰۰ میلیون تومان برای فعالیت‌های قرآنی هزینه کرده است.

طاهرخانی شهردار قزوین هم گفت: دوازدهمین همایش تجلیل از حافظان قرآن کریم شهر قزوین به منظور تجلیل از ۸۵۰ نفر از حافظان قرآن کریم در قالب هزار و ۷۵۵ جزء برگزار شده است.

طاهرخانی افزود: ۸۵ درصد شرکت کنندگان بانوان و ۱۵ درصد مردان هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.