با حضور وزیر بهداشت مرکز آموزش بهورزی بندرعباس در شهرک پیامبر اعظم (ص) به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، با حضور وزیر بهداشت مرکز آموزش بهورزی بندرعباس در شهرک پیامبر اعظم (ص) به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: برای ساخت مرکز آموزشی بهورزی و بازآموزی برنامه‌های سلامت در بندرعباس ۲ میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان هزینه شده است.

حسین فرشیدی افزود:مرکز آموزش بهورزی بندرعباس در ۲ طبقه با ۴ کلاس درس با هدف تربیت بهورز برای مناطق روستایی ساخته شده است.

در مراسم بهره برداری از مرکز آموزش بهورزی بندرعباس ۳ طرح به نمایندگی از ۶۰ طرح بهداشت و درمان با هزینه ۱۴ میلیارد ۹۱۴ میلیون تومان با حضور وزیر بهداشت به صورت ویدیو کنفرانس به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مهمترین این طرح‌ها مرکز تسهیلات زایمان در لافت با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان، ۳ محل زیست پزشک در بندرکنگ و مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و سه محل زیست پزشک در ایسین است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم بهره برداری از مرکز آموزش بهورزی بندرعباس از آماده شدن زیرساخت نسخه‌نویسی الکترونیک در ۱۰ هزار داروخانه خبر داد.

سعید نمکی گفت: پرونده الکترونیک سلامت در بهار امسال به سرانجام رسیده است.

او افزود:استقرار نظام ارجاع، پزشکی خانواده، اعمال دستورالعمل‌های بالینی و نسخه نویسی الکترونیک از ثمرات پرونده الکترونیک سلامت است.

وزیر بهداشت گفت: با هماهنگی سازمان نظام پزشکی تا نیمه سال آینده سیستم ارجاع پزشکی خانواده راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.