سخنگوی جهاد کشاورزی مازندران از افتتاح همزمان طرح‌های بخش کشاورزی استان با حضور رییس دفتر رییس جمهور و معاون وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهدی خلیلی سخنگوی جهاد کشاورزی مازندران از افتتاح همزمان طرح‌های بخش کشاورزی مازندران در ایام الله دهه فجر ۹۸ خبر داد و گفت: بخش کشاورزی مازندران امسال ۸۵ پروژه شاخص خود را با اعتبار ۸۳۵ میلیارد ریال در دهه فجر به بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌رساند.

او افزود: طرح‌های کشاورزی مازندران به طور همزمان در گلخانه فوق مدرن هیدروپونیک گل آنتوریوم در شهرستان آمل در روز پنجشنبه و ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور واعظی رییس دفتر رییس جمهور، استاندار و مسؤولان استانی به بهره برداری می‌رسند.

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از برگزاری آیین تجلیل از تولیدکنندگان نمونه ملی و استانی بخش کشاورزی در جهاد کشاورزی مازندران خبر داد و گفت: این آیین در روز چهارشنبه همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و استاندار مازندران برگزار خواهد شد.

خلیلی افزود: بخش کشاورزی مازندران امسال موفق به معرفی ۴۳ نمونه استانی و هفت تولیدکننده ملی در کشور شد که با حضور رئیس جمهور و مقامات کشوری مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار