جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج اساتید دردامغان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دامغان گفت: ۱۵ تیم در رشته‌های مختلف در دوازدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج اساتید استان سمنان در دامغان با هم به رقابت می پردازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نعمت الله نعمتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان بابیان اینکه دوازدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان سمنان در دامغان برگزار می‌شود، گفت: در این دوره از مسابقات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در قالب ۱۵ تیم و بخش‌های ویژه خواهران و برادران رقابت می‌کنند.

او بابیان اینکه رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، بدمینتون، دارت و طناب‌کشی در این دوره از مسابقات گنجانده‌شده است، افزود: در حاشیه برگزاری این مراسم مسابقات فرهنگی و کتاب‌خوانی نیز هم‌زمان ورزشی برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان بابیان اینکه یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان برگزار می‌شود، ابراز داشت: پیوند و تحکیم مودّت بین دانشگاهیان با محور فعالیت‌های بسیج اساتید به‌ویژه در زمینه فرهنگی و ورزشی می‌تواند عامل ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی از رهگذر انتقال تجارب مفید باشد.

نعمت الله نعمتی در پایان بابیان اینکه مسابقات، پنجشنبه ۱۷ بهمن در مجموعه ورزشی بعثت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه جامعه نیازمند شور و نشاط اجتماعی است لذا تلاش شد تا در قالب اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی این مهم نمود عملیاتی بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.