سردار قنبری گفت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان از ابتدای سال جاری تا کنون ۷۷۰۰عملیات انتظامی انجام شده است .

در سال جاری ۷۷۰۰عملیات انتظامی در استان اجرایی شده است/ ۱۴۳عملیات توام با درگیری و مسلحانه بوده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سردار محمد قنبری در نشست خبری که در محل نیروی انتظامی استان برگزار شد در از این تعداد عملیات انجام شده ۱۴۳عملیات توام با درگیری مسلحانه بوده است و ۶۴باند مواد مخدر منهدم شدند

او افزود: در این راستا ۷نفر از سرشبکه‌های مواد مخدر که اقدام به حمل هزاران تن مواد مخدر به استان‌های کشور کرده بودند دستگیر شدند.

او با اشاره به توقیف ۷۰۰دستگاه خودرو و موتور سیکلت در این خصوص تصریح کرد: ۲۰هزار نفر در این عملیات‌ها دستگیر شدند که ۳۰۹نفر از آن‌ها خرده فروش بودند.

او ادامه داد: پلمپ ۴۰باب منزل و ۵۱دکه در شهر‌ها پلمپ شدع است و ۲۴۶۴عملیات جمع اپری معتادان متهاجر انجام شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سرقت مسلحانه که طی سالهای قبل آمار رو به رشدی داشت اکنون متوقف و روند رو به کاهشی را پشت سر می گذارد.

سردار قنبری افزود: در این مدت در بحث سرقت عادی ۳۹باند، ۱۸باند حرفه ای سابقه دار، ۱۲۹باند سارق عادی متلاشی شده است و در مجموع ۸۸۵۸سارق دستگیر شدند.

او با اشاره به اینکه ۸۸درصد سرقتها کشف شده است، ادامه داد: ۹۴درصد جرایم و سرقتهای مسلحانه در بخش قتل ، سرقت، و تحاوز به عنف کشف شده است همچنین ۷۹درصد سرقتهای مسلحانه کشف شده است.

او با اشاره به کشف ۱۱میلیون ۸۷هزار ۷۱۶لیتر سوخت بیان کرد: ۹۸درصد جرایم رایانه‌ای در استان کشف شده است و ۶۲۱پرونده در این خصوص تشکیل شده است.

۱۹۰ تن انواع موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شده است

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۹۰ تن انواع موادمخدر از ابتدای امسال تا کنون توسط نیروی انتظامی،مرزبانی،اطلاعات و سپاه پاسدران در این استان کشف شده است.

سردار قنبری گفت: نیروی انتظامی به تنهایی از ابتدای امسال تا کنون در سیستان و بلوچستان۱۲۸ تن انواع موادمخدر مشف کرده است.

او بیان کرد: ۷هزار و ۷۰۰ عملیات مبارزه با مواد مخدر در سیستان وبلوچستان از ابتدای امسال تا کنون در این استان انجام شده که ۱۴۳ مورد درگیری مسلحانه بوده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت:در این مدت ۶۴ باند موادمخدر متلاشی شد و ۵ سرشبکه اصلی این باندها نیز دستگیر شده اند.

او اظهار داشت:۵۱ دکه که اقدام به فروش مواد مخدر می کردند در سطح استان جمع آوری شده است.

سردار قنبری گفت:  ۸ هزار و ۸۵۹ نفر سارق از ابتدای امسال تا کنون در این استان دستگیر شدند.

او بیان کرد: ۹۶ درصد پرونده های جعل و کلاهبرداری و ۷۹ درصد سرقت های مسلحانه در سیستان و بلوچستان کشف شده است.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار