مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۶ تن چوب قاچاق در صومعه سرا

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (سه شنبه ۱۵ بهمن ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۶ تن چوب قاچاق در صومعه سرا

سرهنگ رضا کوهساری، فرمانده انتظامی صومعه سرا گفت:ماموران انتظامی در ایست و بازرسی به ۵ دستگاه خوردو برای نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
اوبا بیان اینکه در بازرسی‌های انجام شده ۶ تن و ۵۵ کیلو گرم چوب جنگلی قاچاق کشف و ضبط شد. افزود: کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را ۱۲۰ میلیون ریال بر آورد کردند.
فرمانده انتظامی صومعه سرا گفت: خودرو‌های حامل چوب قاچاق به پارکینگ منتقل و ۵ متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سارق حرفه‌ای بندرانزلی دستگیر شد

سرهنگ سید جعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی بندر انزلی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت، در بندر انزلی دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: کارگاهان پلیس حین کشت زنی در خیابان صابر حنان این شهرستان به حرکات راننده خودرو سواری پراید مشکوک شدندو خودرو سرقتی را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی بندر انزلی اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به ۳ فقره سرقت خودرو و ۲ فقره سرقت موتورسیکلت با همکاری یک مالخر اعتراف کرد. گفت:در بازرسی‌های انجام شده از منزل سارق دو دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف و ضبط شد.

جعفر جوانمردی افزود: متهم ۲۵ ساله ومالخر ۳۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف تریاک در رشت

سرهنگ احداله احدی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان گفت: ۳۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک پیکان در حیاط خانه‌ای در شهر رشت کشف و ضبط شد.

او افزود: ماموران یک قاچاقچی ۳۷ ساله و ۲ همدست ۴۰ و ۴۷ ساله اش را نیز در این خانه دستگیر کردند.

انتهای پیام/ عط

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.