آمادگی کامل برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در مازندران وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت:کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان همچون سال‌های گذشته، دو ماه پیش از آغاز طرح نوروزی اقدام به برگزاری جلسات هماهنگی با اعضای کمیته و رؤسای ادارات تابعه تشکل‌های صنفی کرده است.

او افزود: بازدید‌های مستمر و منظم از پایانه‌های مسافربری عمومی و اختصاصی، نمازخانه ها، سرویس‌های بهداشتی محور‌های ارتباطی، مجتمع‌های خدمات رفاهی و شرکت‌های مسافربری در حال انجام است و نواقص احتمالی بزودی رفع می‌شود.

نجفی ادامه داد: با شرکت‌های بیمه‌ای برای ارسال لیست کشیک نوروزی و تهیه بنر‌های اطلاع رسانی و نصب آن در محل پاسگاه‌های پلیس راه و خدمات رسانی به خودرو‌های خسارت دیده نیز انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بازدید میدانی از شرکت‌ها و پایانه‌های مسافربری توسط ناظران نیز در حال انجام است و مدارک راننده و خودرو، تجهیزات ایمنی و سالم بودن وسایل نقلیه برای ارائه خدمات به مسافران نیز بازرسی می‌شود.

او گفت: برای گشت‌های نامحسوس در محور‌های مواصلاتی استان تعدادی وسیله نقلیه نیز در اختیار پلیس راه استان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.