مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از افتتاح ۳ پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد.

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: به مناسب فرا رسیدن دهه فجر، ۳ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی اردبیل (۲) و ناحیه صنعتی نوجه ده افتتاح و به بهره برداری رسید.

او افزود: امروز شاهد افتتاح این پروژه‌های عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان بودیم که با بهره برداری از این طرح ها، شاهد تکمیل زیرساخت‌ها در این شهرک‌های صنعتی هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه یکی از طرح‌هایی که امروز مورد بهره برداری رسید، بهره برداری از پروژه جاده دسترسی ناحیه صنعتی نوجه ده بود که با توجه به معضلات و مشکلات چندین ساله، مشکل تردد واحد‌های صنعتی این ناحیه و همچنین روستا‌های همجوار مرتفع و تسهیل گردید.

اهلی میزان اعتبار هزینه شده برای احداث این جاده دسترسی را در حدود ۴۰ میلیارد ریال بیان کرد و افزود: این پروژه در سریعترین و کوتاه‌ترین زمان ممکن و به طول ۲ کیلومتر احداث گردیده و جاده به علائم ایمنی تجهیز شده است.

او از دیگر پروژه‌های مورد افتتاح امروز را زیرسازی و آسفالت معابر و جاده دسترسی شهرک صنعتی اردبیل (۲) برشمرد و ادامه داد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال انجام شده که با اجرای آن تردد و عبور و مرور واحد‌های صنعتی تسهیل گردیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ابراز امیدواری کرد تا با تکمیل زیر ساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی، شاهد حضور هرچه بیشتر سرمایه گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.