نوید دانائی گفت: خوشبختانه تا این لحظه موردی مبنی بر ابتلای مردم استان سمنان به ویروس کرونا مشاهده نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه هیچ‌گونه مورد مبتلا به ویروس کرونا در استان مشاهده نشده است به آمادگی کامل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برای هرگونه آموزش و اطلاع‌رسانی به مردم استان سمنان گفت: آمادگی کامل برای آموزش، اطلاع‌رسانی و اقدامات پیشگیرانه وجود دارد.

او با اشاره به آمادگی کادر درمانی این دانشگاه گفت: هیچ‌گونه کمبودی در زمینه‌های مختلف از جمله کادر درمانی و همچنین تجهیزات پزشکی مورد نظر وجود ندارد.

دانائی با اشاره به‌ضرورت آموزش و اطلاع‌رسانی عمومی به مردم ابراز امیدواری کرد با مدیریت درست و برنامه‌ریزی دقیق شاهد موردی از ابتلا به کرونا در کشور نباشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه باید مردم آموزش لازم برای پیشگیری از این بیماری را بیاموزند افزود: انجام اقدامات پیشگیرانه از سوی مردم، در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

او با اشاره به برخی از راهکار‌ها برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری افزود: اقداماتی مانند شستشوی مکرر دست‌ها با آب و صابون، پوشاندن دهان و بینی در زمان عطسه و سرفه ازجمله راهکار‌های مهم در پیشگیری از این بیماری است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.