کارشناس اداره کل هوا شناسی استان همدان گفت: وزش باد تا پایان هفته در استان ادامه دارد.

ادامه وزش باد شدید در استانحسن باقری شکیب، کارشناس اداره کل هوا شناسی استان همدان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشاره به افزایش وزش  شدید باد در استان تا پایان وقت امروز بیان کرد: وزش باد تا پایان روز جمعه  و اوایال روز شنبه  ادامه دارد.

او با اشاره به ورود سامانه بارشی از اوخر روز جمعه و اوایل روز شنبه بیان کرد: این سامانه بارشی تا اواخر روز یکشنبه در استان فعال است.

کارشناس اداره کل هوا شناسی استان همدان  با اشاره به اینکه این سامانه بارش‌های قابل توجهی ندارد، گفت: بر اساس  خروجی مدل‌های هواشناسی پدیده خاصی برای استان  در  روز سشنبه تا پایان هفته پیش بینی نمی‌شود.

باقری شکیب با اشاره راهپیمایی ۲۲ بهمن در روز سشنبه بیان کرد: تا به امروز پدیده خاصی برای روز ۲۲ بهمن پیش بینی نشده است و بررسی‌های دقیق در روز یکشنبه مشخص خواهد شد.

او به کمینه و بیشینه دما در استان در ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: اسدآباد و قهاوند با ۷ درجه بالای صفر گرمترین و رزن با منفی ۷ درجه سردترین شهر استان گزارش شده است.

کارشناس اداره کل هوا شناسی استان همدان با اشاره به وضعیت دمای هوا شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: دمای هوا شهر همدان در ۲۴  ساعت بین ۶ درجه  بالای صفر تا منفی ۶ درجه متغییر بوده است.

انتهای پیام/د.ا

 

برچسب ها: وضعیت هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.