مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به بیکاران جویای کار در استان خبر داد.

عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: از صدا و سیما برای پوشش خدمات مهارتی اداره فنی و حرفه‌ای تشکر می‌کنیم و وظیفه سازمانی برای ایجاد نشاط و امید در جامعه را انجام داده اند.

او افزود: فنی و حرفه‌ای زمینه ساز اشتغال است آموزش‌های مهارتی را باتوجه به نیاز بازار کار طراحی می‌کنیم و این امر در ۲ حوزه بیکاران جویای کار فاقد مهارت است که آموزش می‌بینند و شاغلان صنعت و صنف تحت آموزش قرار می‌گیرند.

سواعدی بیان داشت: شاغلان برای ارتقاء مهارت و کاهش هزینه‌های تولید آموزش مهارتی می‌بینند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان ادامه داد: کارآفرینی و ایجاد اشتغال  مهارت‌آموزان را از مهمترین دغدغه  اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان است با جدیت در حال پیگیری است تا جوانان پس از فراگیری مهارت و توانمندسازی وارد بازارکار شوند.

این مقام مسئول  با بیان ظرفیت و پتانسیل آموزش فنی وحرفه ای بر بهره مندی از تعاملات  وهم افزایی بین بخشی در ترویج فرهنگ مهارت آموزی برای توسعه اشتغال در استان تاکیدکرد.

او گفت: فنی وحرفه ای آمادگی دارد با مساعدت صداوسیما نسبت به راه اندازی دپارتمان تخصصی تهویه وتبرید در استان که از ضروریات تربیت نیروی انسانی ماهر وحرفه ای موردنیازخوزستان وبرای اعزام به خارج کشور  راه اندازی کند.

سواعدی اظهار داشت: کارکنان و خانواده پرسنل صدا و سیما می توانند مهارت فنی وحرفه ای را در مراکز ثابت دولتی و یا تخفیف در بخش خصوصی آموزشگاه آزاد فراگیرند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.