مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۶۲ خانوار تحت حمایت این نهاد که فاقد مسکن مناسب بودند در ایام فرخنده دهه مبارک فجر امسال صاحب خانه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۶۲ واحد مسکونی به خانوار تحت حمایت این نهاد تحویل داده می‌شود، گفت: با یاری خیران و نیکوکاران اردبیلی منزل مسکونی برای این خانوار تحت حمایت که فاقد سرپناه مناسب بودند، تهیه شده است.

او با بیان اینکه بیش از سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای خرید و ساخت منازل مددجویان تحت حمایت هزینه پرداخت شده است، افزود: از خیران اردبیلی خواستاریم که با کمک‌های خود بیش از پیش کمیته امداد را در دستگیری از خانواده‌های نیازمند یاری کنند تا بتوانیم خدمات عمرانی گسترده‌تری را به اقشار آسیب‌پذیر ارائه کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه اکثر این منازل مددجویی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان اردبیل به بهره‌برداری رسیده است، بیان کرد: مناطق محروم در اولویت خدمت‌رسانی کمیته امداد قرار دارند که امیدواریم با تعامل هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی و نیکوکاران اردبیلی بتوانیم اقدامات قابل توجهی را در این مناطق به انجام رسانیم.

دشتی با بیان اینکه ساخت مسکن و ایجاد سرپناه مناسب برای خانوار تحت حمایت از جمله خدمات مهم این نهاد محسوب می‌شود، گفت: با یاری خیران، مسئولان و دستگاه‌های اجرایی می‌توانیم گام‌های مؤثرتری را برای خانه‌دار شدن مددجویان و خانوار بی‌بضاعت جامعه برداریم.

او با اشاره به تعامل و همکاری گسترده بنیاد مسکن و بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، بیان کرد: مهندسان خیر نیز فعالیت‌های چشمگیری را برای صاحبخانه شدن مددجویان تحت حمایت و سایر افراد نیازمند به انجام می‌رسانند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه پس از بررسی کارشناسان فنی، منازلی که ممکن است سلامت خانوار تحت حمایت را تهدید کند مورد تعمیر، بهسازی و مقاوم سازی قرار می‌گیرد، افزود: مسکن مناسب، یکی از دغدغه‌های بسیار مهم خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل است که رفع این مشکل اساسی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

دشتی به سردسیر بودن این منطقه اشاره کرد و گفت: خانوار تحت حمایت به دلیل نبود سرپناه مقاوم در برابر سرما رنج‌های بسیاری را متحمل می‌شوند که لازم است با همکاری‌های هر چه بیشتر و کمک‌های خیران به این مشکل ضروری مددجویان رسیدگی شود.

او دهه مبارک فجر را بهترین فرصت برای دستگیری از فقرا و نیازمندان جامعه عنوان کرد و افزود: این ایام در آستانه جشن «احسان و نیکوکاری» قرار دارد که با همیاری هرچه بیشتر خواهیم توانست بخش مهمی از مشکلات خانوار نیازمند و افراد بی‌بضاعت جامعه را برطرف کنیم.

دشتی اعلام کرد: نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل کمک‌های خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.