شرایط نامساعد جوی فرودگاه میانی اروپا و جهت سوخت‌گیری و توقف هواپیماهای این شرکت در فرودگاه‌های میلان و لندن و برنامه‌ریزی جهت انجام این پرواز با هواپیماهای یاد شده، پرواز استانبول با هواپیمای جایگزین انجام می‌ شود.

شرایط نامساعد جوی دلیل تاخیر پرواز استانبول به گزارشگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"، با توجه به تاخیرهای به وجود آمده در پروازهای شماره ۷۱۹ و ۷۱۸ "هما" در مسیر تهران به استانبول و بالعکس روز ۱۴ بهمن‌ماه سال جاری، ضمن عذرخواهی از مسافران گرامی
به اطلاع می‌رساند این دو پرواز با تغییر در ساعت‌های ذیل انجام می‌شود.

پرواز شماره ۷۱۹ از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به مقصد فرودگاه استانبول در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه صورت می‌گیرد و همچنین پرواز شماره ۷۱۸ استانبول به تهران نیز در ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به وقت محلی، فرودگاه استانبول را به مقصد فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) ترک خواهد کرد.

گفتنی است با توجه به شرایط نامساعد جوی فرودگاه میانی اروپا جهت سوخت‌گیری و توقف هواپیماهای این شرکت در فرودگاه‌های میلان و لندن و برنامه‌ریزی جهت انجام این پرواز با هواپیماهای یاد شده، پرواز استانبول با هواپیمای جایگزین انجام می‌گردد.

ضمناً به دلیل مشکلات پیش آمده و در جهت تکریم همراهان همیشگی "هما"، مسافران گرامی پرواز شماره ۷۱۸ استانبول به تهران تا زمان انجام پرواز به هتل انتقال یافتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حمل ونقل ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار