مشاور فرماندهی‌معظم کل قوا در حوزه دفاعی و پشتیبانی از نیرو‌های مسلح گفت: امسال مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه‌ها را درهم خواهند شکست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار دهقان مشاور فرماندهی‌معظم کل قوا در حوزه دفاعی و پشتیبانی از نیرو‌های مسلح در مراسم یادواره دو شهید حبیب لی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با تبریک فرا رسیدن دهه فجر سپاه را یک پایگاه مردمی معرفی کرد و گفت: همیشه در هر زمانی که به سپاه احتیاج باشد در عرصه‌ها حضور دارد چه در عرصه‌های نظامی و چه در انجام پروژه‌های عمرانی، حتی در زمان بروز بلایای طبیعی نیز مانند سیل حضور چشمگیر داشت.

او افزود: ۲۲ بهمن امسال باتوجه به اتفاقاتی که در منطقه رخ داد شرایط خاصی دارد مخصوصا توطئه‌ای که ترامپ با عنوان معامله قرن ایجاد کرد امسال مردم با حضورشان در راهپیمایی این توطئه‌ها را درهم خواهند شکست.

حجت الاسلام رعایتی نماینده، ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان هم در این مراسم گفت: اگر ۴۱ سال هر روز اقتدار ایران اسلامی بیشتر و بیشتر شده به این خاطر است که شهدا رفتند جانشان را فدا کردند تا امنیت و عزت برای مردم ما باشد و آنچه شهدا از ما میخواستند این بود که پیرو ولایت باشیم تا به اهداف عالیه انقلاب و اسلام برسیم.

استاندار گلستان هم در این مراسم گفت: مطمئنا دهه فجر امسال باشکوه‌تر از همیشه خواهد بود و آن هم به دلیل شهادت سردار سلیمانی است، تشییع باشکوهی که نه تنها در ایران بلکه در عراق و بقیه کشور‌های منطقه در مراسم بزرگداشت ایجاد کردند. راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال متاثر از این شهادت خواهد بود.

هادی حق شناس افزود: از طرفی دیگر پروژه‌هایی که در کشور علی رغم تحریم‌های غیرقانونی آمریکا در دهه فجر امسال اجرا خواهد شد افزایش یافته است، بیش از ۳ هزار میلیارد تومان پروژه در استان گلستان کلنگ زنی یا افتتاح خواهد شد که نسبت به دهه فجر سال گذشته هزار میلیارد تومان بیشتر شده است.
 
انتهای پیام / ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.