آغاز عملیات گازرسانی به هفت روستای شهرستان قصرشیرین

عملیات گازرسانی به هفت روستای شهرستان قصرشیرین در سومین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار کرمانشاه در روستای "نی پهن عبدالله" از توابع بخش مرکزی این شهرستان آعاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جریان کلنگ‌زنی گازرسانی به روستا‌ها در جمع مردم روستای " نی پهن عبدلله" با تبریک ایام دهه فجر گفت : از ابتدای دولت تدبیر و امید تعداد روستا‌های برخوردار از گاز طبیعی در استان کرمانشاه ۲۴ درصد بود که امروز به ۷۲ درصد رسیده و این نشان می‌دهد که دولت توجه ویژه‌ای به روستا‌ها داشته است.

او گفت : در سال ۹۲ تنها ۲۰۹ روستای استان کرمانشاه از نعمت گاز طبیعی برخوردار بود که این تعداد امروز به یک هزار و ۳۰۱ روستا رسیده است.

سیروس شهبازی؛ مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: در ایام دهه فجر۳۵۲ طرح گازرسانی با ۱۸۰میلیارد تومان در استان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

فرماندار قصرشیرین گفت: عملیات گازرسانی به هفت روستای این شهرستان با ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان امروز آغاز می‌شود.

مراد علی تاتار افزود: در مجموع در ایام دهه فجر ۲۲ طرح عمرانی و خدماتی با ۱۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد.

استاندار کرمانشاه در این آیین پیگیر سهمیه سوخت تراکتور به صورت ماهیانه با اختصاص ۴۴۰ لیتر شد و گفت: از اسفند امسال شاهد افزایش این سهمیه خواهیم بود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.