مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان مهاباد گفت: تمامی شهر‌های جنوب آذربایجان غربی زیر پوشش ارائه خدمات مرکز ارتباطات مردمی شرکت (۱۲۲) شهرستان مهاباد قرار دارند.

معروفی مدیرامور آب و فاضلاب شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در اجرای سیاست‌های وزارت نیرو در خصوص یکپارچه سازی ارائه خدمات شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستائی، مرکز خدمات ارتباطات مردمی شهرستان مهاباد به طور تقریبی روزانه ۲۰۰ تماس از شهر و روستا‌های جنوب استان از جمله شاهین دژ، میاندوآب، اشنویه، پیرانشهر، نقده، سردشت، ربط، محمدیار و ... دریافت و خدمات رسانی می‌کند.

او افزود: از ابتدای بهمن ماه سالجاری تمامی روستای آذربایجان غربی از طریق امکانات و تجهیزات موجود و با تکیه بر توان داخلی شرکت زیرپوشش ارائه خدمات مرکز ۱۲۲ قرار گرفته اند.

معروفی اضافه کرد: درخواست‌های مشترکین از خدمات غیر حضوری، گزارشات مردمی، انتقادات و پیشنهادات و ... از طریق ورودی‌های مرکز ثبت، پاسخگوئی و پیگیری می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان مهاباد همچنین افزایش رضایت مندی مردم و مشترکین، توسعه ارائه خدمات از طریق دولت الکترونیک، کاهش هزینه ها، جلوگیری از تردد‌های غیر ضروری و ... را از عمده‌ترین اهداف این اقدام بر شمرد و بر تقویت هر چه بیشتر این مرکز تاکید کرد.

شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این زمینه عنوان " اولین‌ها " را با خود یدک می کشد و در سال ۱۳۸۶ پایلوت کشوری به منظور راه اندازی مرکز مکانیزه ۱۲۲، سال ۱۳۹۷ تبدیل مرکز کال سنتر به مرکز کانتکت سنتر با بهره گیری از اپلیکیشن‌های " همراه آبفا " و " زیر پرتال ۱۲۲ به آدرس www.۱۲۲.abfaazgharbi.ir " و اکنون در سال ۱۳۹۸ اولین مرکز یکپارچه از اهم افتخارات این مرکز به شمار می‌رود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.