مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ۶ پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل همزمان با دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: در ایام مبارک دهه فجر ۶ پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که با بهره برداری از این پروژه‌های عمرانی، شاهد تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خواهیم بود.

او افزود: از جمله پروژه‌های عمرانی که در دهه مبارک فجر مورد بهره برداری خواهد رسید، بهره برداری از پروژه‌های گازرسانی و برق رسانی به واحد‌های صنعتی، احداث منبع هوایی آب و زیرسازی و آسفالت معابر و خیابان شهرک‌های صنعتی می‌باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: این پروژه‌های عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال اجرا گردیده است که با تکمیل سایر پروژه‌های عمرانی در دست اجرا، تحولی موثر در توسعه و تکمیل زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی استان اتفاق خواهد افتاد.

اهلی استقبال سرمایه گذاران نسبت به مستقر شدن در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را بسیار مناسب ارزیابی کرد و از آمادگی این شرکت برای حمایت از سرمایه‌گذاران در استان خبر داد و گفت: یکی از راه‌های ایجاد اشتغال پایدار و ترغیب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در استان، ایجاد زیرساخت‌های مناسب در شهرک‌های صنعتی است که تلاش می‌شود تا با فراهم نمودن امکانات لازم، زمینه برای حضور سرمایه گذاران و رونق تولید و اشتغال در سطح استان اردبیل فراهم شود.

او تامین زیرساخت‌ها و فراهم نمودن امنیت حضور سرمایه گذاران برای احداث و راه‌اندازی واحد‌های تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را یکی از دغدغه‌های اصلی این شرکت دانست و ادامه داد: این شرکت تمام تلاش خود را برای تامین اعتبارات لازم از منابع ملی و استانی برای ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بکار خواهد گرفت تا شاهد حضور سرمایه گذاران بیشتری در استان باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.