بزرگداشت انقلاب اسلامی در ۴۸۰ بقاع متبرکه گیلان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در ۴۸۰ بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در ۴۸۰ بقاع متبرکه گیلان برگزار می‌شود و ۶۸ بقعه متبرکه شاخص استان نیز میزبان ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی ایام الله دهه فجر است.

او افزود: برپایی ویژه برنامه‌های گفتمان انقلاب اسلامی با حضور سخنرانان و وعاظ برجسته استانی و کشوری و ایستگاه‌های صلواتی، ویزیت رایگان، مشاوره خانواده، پخش فیلم از جمله این ویژه برنامه‌ها است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، از برپایی ۶۸ محفل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه گیلان خبر داد و گفت: انقلاب ما یک انقلاب قرآنی است و ترویج معارف قرآنی باید در راس برنامه‌های مربوط به گرامیداشت انقلاب باشد.

حجت الاسلام ستار علیزاده افزود: در ویژه برنامه‌های گرامیداشت انقلاب در بقاع متبرکه بخشی به تکریم شهدا و خانواده‌های شهدا اختصاص داده شده و هیئت امنا و خادمان بقاع متبرکه به دیدار خانواده شهدا خواهند رفت.

او گفت: ۱۰ بقعه متبرکه در گیلان نیز مجری برنامه پیاده روی همگانی خواهند بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان، انقلاب اسلامی ایران را به عنوان یک پدیده بی نظیر در تاریخ سیاسی جهان دانست و افزود: هدف انقلاب اسلامی را از بین بردن رژیم فاسد و وابسته پهلوی بود.

حجت الاسلام ستار علیزاده گفت: استقرار حکومت اسلامی و زمینه سازی برای تحقق انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) دیگر اهداف مقدسی بودند که مردم ایران برای آن قیام کردند.

او، خدمت به انقلاب اسلامی ایران را خدمت به انقلاب جهانی امام زمان (عج) خواند و تصریح کرد: خدمت به ملت شریف ایران، خدمت به اهل بیت (ع) و قرآن کریم است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.