فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در نزاجا اصول فرماندهی بر سه پایه ولایت‌مداری، عدالت محوری و شایسته‌سالاری استوار است.

اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا در نزاجا/  ولایت‌مداری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری از اصول ماستبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران  صبح امروز دوشنبه در جریان بازدید جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از پادگان ۰۱ نزاجا اظهار کرد: در نیروی زمینی ارتش اصول فرماندهی بر سه پایه ولایتمداری، عدالت محوری و شایسته سالاری استوار است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که در مرکز ۰۱ دانشجویان کارشناسی به بالا مشغول تحصیل هستند، گفت: تمام تلاش ما این بوده که ولایتمداری را در آموزش نیروهای وظیفه عملیاتی کنیم و به همین خاطر با توجه به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا منشور تربیتی را به تصویب کردیم که بر مبنای آن عزیزان را آموزش می دهیم.

او با تاکید به این موضوع که سعی کرده ایم محیط سربازی را برای عزیزان، محیطی خوشایند کنیم، ادامه داد: ما در حوزه زیست سربازان نیز سعی کرده ایم بر اساس منویات رهبر انقلاب عمل کنیم.

امیر حیدری تصریح کرد: تلاش کرده ایم درک درستی از مجموعه سربازانی که وارد این پادگان آموزشی می شوند داشته باشیم و برای اینکه این عزیزان از تخصص هایشان فاصله نگیرند اقدامات موثری انجام داده‌ایم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطر نشان کرد: بعد از دوران آموزش همه این عزیزان در محل های خاصی بکارگیری می‌شوند که مرتبط با رشته تحصیلی آنها بوده و بر تجربیاتشان افزوده شود تا برای آینده رزومه خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار