مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: تماشای فیلم‌های سی و هشتمین دوره جشنواره فجر در سینما برای دانش‌آموزان رایگان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از اکران رایگان فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای دانش‌آموزان مازندرانی خبر داد و گفت: اکران همزمان فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با تهران از تاریخ ۱۵ تا ۲۱ بهمن‌ماه در سینما سپهر ساری انجام خواهد شد.

او افزود: با آموزش و پرورش استان برای حضور دانش‌آموزان مازندرانی برای دیدن فیلم‌های کودک و نوجوان این جشنواره هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است. در زمینه ارتباط و آشنایی بیشتر جامعه، به ویژه جوانان و نوجوانان با هنر هفتم، علاوه بر اکران رایگان برای دانش‌آموزان، اقشار خاص جامعه نیز می‌توانند از این طرح بهره‌مند شوند و در این مورد هماهنگی‌های لازم با سازمان‌های بهزیستی، کمیته امداد، مراکز توانبخشی و سازمان‌های مردم نهاد انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: ۱۳ عنوان فیلم در بخش سودای سیمرغ و نگاه نو با ۲۱ اکران در طول برگزاری جشنواره و ۵ فیلم نیز در بخش سیمرغ و پروانه‌ها (ویژه کودک و نوجوان) راس ساعت ۱۰ صبح اکران خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیط سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به سایت اینترنتی ایران کنسرت www.iranconcert.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.