مدیر عامل حمعیت هلال احمر استان یزد از امدادرسانی به ۲۴۶ حادثه دیده از ابتدای اجرای طرح امداد و نجات زمستانه تاکنون خبر داد.

امدادرسانی به ۲۴۶ حادثه دیده در طرح زمستانه امداد و نجات هلال احمر استان یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، محسن حرازی زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اینکه طرح امداد و نجات زمستانه جمعیت هلال احمر از ۲۲ آذرماه آغاز شده و تا ۲۲ اسفند ادامه دارد، گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون به ۲۴۶ نفر از هموطنان امدادرسانی شده است.

او افزود: در این طرح تاکنون ۳۷۴ نجاتگر و امدادگر با ۴۸ دستگاه آمبولانس در محور‌های مواصلاتی در حال خدمت رسانی به هموطنان هستند.

حرازی زاده با اشاره به اینکه این طرح از ۲۰ آذر شروع شده و تا ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۸ ادامه دارد، گفت: تا کنون ۸۵ حادثه به وقوع پیوسته است که شامل ۱۴ مورد برف، ۳۰ مورد حوادث جاده ای، شش مورد کوهستان و دو مورد سیل و زلزله بوده است.

مدیر عامل حمعیت هلال احمر استان یزد با توجه به اینکه در این طرح ۱۰۹ تیم در حال خدمت رسانی هستند، بیان کرد: تا کنون در طرح زمستانه هلال احمر ۴۸ نفر نفر از حوادث نجات یافتند که ۱۳ نفر انتقالی و ۳۵ نفر سرپایی درمان شدند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.